חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליווי תהליכי מיתוג

מיתוג – לא מילה גסה. 

בשנת 2022, כשהמידע זורם מכל מקום והמונח 'סטוריטלינג' הפך כבר מזמן לכלי שאי אפשר בלעדיו – התפיסה ש"הלקוחות יביאו לקוחות", "השם וההצלחה ידברו בעד עצמם" ודומיהם – כבר פשוט לא רלוונטית. 

יותר ויותר משרדי עו"ד ורואי חשבון מבינים את התרומה האדירה של מיתוג המשרד לצמיחתו והישארותו כשחקן משמעותי בשוק. 

בניגוד למה שנהוג לחשוב, מיתוג הוא לא רק לוגו, סלוגן ושפה גרפית. אלו כבודם במקומם מונח, אבל מיתוג הוא הרבה יותר מזה: הוא חזון שמקבע את הזהות הארגונית כולה של המשרד. 

מיתוג נכון משפיע על הרגש של לקוחות כלפי המשרד ומסייע להם להכיר ולזהות אותו בכל נקודת מגע לאורך הדרך: באתר האינטרנט, בפורטלים, ברשתות החברתיות ואפילו בכנסים ואירועים. 

מספיק לדמיין את כל אלו מספרים את אותו הסיפור, מדברים באותו הטון ומדגישים את אותם ערכים – כדי להבין את הכוח האדיר של מיתוג עקבי. 

למצוא את ה'אני מאמין' שלכם, לחדד אותו ולהשתמש בו - ויפה שעה אחת קודם.

ל-Robus ניסיון רב בליווי תהליכי מיתוג של משרדים נחשבים ומגוונים. במסגרת העבודה שלנו – נסייע לכם לשאול את השאלות הנכונות, לגבש את זהות המשרד ולכתוב את הסיפור שלו.

בשביל לעשות את זה נכון – תחילה נלמד ונכיר לעומק את קהל היעד שלכם ונבין באיזה פלטפורמות דיגיטליות הוא נמצא. לאחר מכן נגבש אסטרטגיית מותג מותאמת אישית לפלטפורמות האלו, ונגבש תכנית פעולה לחיזוק הקשר בין המשרד ללקוחות הפוטנציאליים שלו.

העבודה שלנו כמובן לא מסתיימת בהתווית האסטרטגיה בלבד, אלא גם בפרקטיקה. כך נדע להפנות אתכם למומחים מעולם העיצוב שיסייעו לכם בהגדרה החזותית של המשרד שלכם, החל מבחירת לוגו מוצלח שיתאים לכם כמו כפפה ליד, וכלה בכל אמצעי חזותי ודיגיטלי שיסייע ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לזהות את המשרד ולזכור אותו.