מיתוג – לא מילה גסה.
בשנת 2022, כשהמידע זורם מכל מקום והמונח 'סטוריטלינג' הפך כבר מזמן לכלי שאי אפשר בלעדיו – התפיסה ש"הלקוחות יביאו לקוחות", "השם וההצלחה ידברו בעד עצמם" ודומיהם – כבר פשוט לא רלוונטית.
יותר ויותר משרדי עו"ד ורואי חשבון מבינים את התרומה האדירה של מיתוג המשרד לצמיחתו והישארותו כשחקן משמעותי בשוק.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, מיתוג הוא לא רק לוגו, סלוגן ושפה גרפית. אלו כבודם במקומם מונח, אבל מיתוג הוא הרבה יותר מזה: הוא חזון שמקבע את הזהות הארגונית כולה של המשרד.
מיתוג נכון משפיע על הרגש של לקוחות כלפי המשרד ומסייע להם להכיר ולזהות אותו בכל נקודת מגע לאורך הדרך: באתר האינטרנט, בפורטלים, ברשתות החברתיות ואפילו בכנסים ואירועים.
מספיק לדמיין את כל אלו מספרים את אותו הסיפור, מדברים באותו הטון ומדגישים את אותם ערכים – כדי להבין את הכוח האדיר של מיתוג עקבי.