חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתיבת תוכן שיווקי

כעורכי דין כמו עורכי דין – אנחנו מאוד אוהבים מילים. 

אבל שלא כמו עורכי דין – אנחנו משתמשים בהן באופן שונה לגמרי. 

בעוד שבעולם המשפט נהוג להאריך (ולפעמים להאריך מאוד) במילים ובתיאורים כדי לקלוע בול ולהבטיח שמה שרציתם להגיד לא ישתמע לשני פנים, בכתיבה שיווקית המשחק הוא הפוך לחלוטין. אצלנו, העיקרון המרכזי הוא Less Is More – 'לכתוב פחות – להגיד הרבה יותר!'.

תחשבו על זה כרגע: גם הלקוחות שלכם, כמו כולנו, מבלים מדי יום שעות על גבי שעות מול המחשב. הם גוללים בפיד אינסופי ונחשפים לעשרות ואפילו למאות (!) מסרים שיווקיים ביום. ובמציאות כזו – יש לכל מפרסם הזדמנויות בודדות בלבד ללכוד את תשומת הלב של הקורא. 

ממש כפי שנדרשת חשיבה משפטית לצורך עריכת כתב טענות מוצלח, כך גם נדרשת חשיבה שיווקית לצורך כתיבת תוכן שיווקי חד וקולע למטרה, כזה שיצליח להביא לידי ביטוי את היתרונות הייחודיים של המשרד ולבדל אותו משאר עורכי הדין המתחרים בו (וברוך השם – לא חסר). 

אז מה התפקיד שלנו בכל זה?

אנשי התוכן השיווקי של Robus הם להטוטנים. הם מכירים לעומק את התחום עליו הם כותבים (עורכי דין, כבר אמרנו?), משלבים הבנה עסקית ויודעים להבין ולהגדיר את קהלי היעד במדויק ולקלוע בול למטרה השיווקית. את כל זה – הם מצליחים להכניס לתוך אריזה קריאייטיבית מנצנצת בחשיכה שתהיה ברורה ומדויקת מצד אחד, וכיפית ומרגשת לקריאה מצד שני.

נכון, מדובר בשוק רווי: השפה דומה, המאטריה היא אותה מאטריה. אך בסופו של יום – למשרד שלכם יש שפה ייחודית משלו שצריכה להיות מתוקשרת בכל הפלטפורמות החוצה. ואנחנו, כאוהבי מילים – נדע לבדל אתכם ולכתוב בול למידותיכם.

כתיבה שיווקית מעולה למשרד עורכי דין. ככה תזהו אחת כזו:

  • טקסטים חדים המצליחים לבדל את משרדכם בעולם תחרותי ולסייע בהנחת אבן היסוד לתקשורת עתידית במערכת היחסים מול לקוחות פוטנציאליים.
  • טקסט שנוגע ברגש, שמצליח להניע לקוחות פוטנציאליים להאמין במשרדכם ובשירותים שאתם מעניקים.
  • כתיבה משכנעת, הגורמת ללקוח פוטנציאלי להבין שמשרדכם הינו הבחירה הנכונה ביותר עבורו לטיפול בסוגיה מסוימת.
  • סטוריטלינג במידה: כתיבה המצליחה להשאיר 'טעם של עוד' וזאת מבלי להעמיס ולהעיק – ובתזמונים הנכונים והמדויקים.