חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית תקציב שיווק ופיתוח עסקי נכון

אז הבנתם כבר שאין מנוס מהשקעה בשיווק ובפיתוח עסקי וכבר תכננתם את הצעדים להמשך. יכול להיות שאפילו פניתם כבר אלינו כדי שנסגור עבורכם את הפינה עם שירותי Legal Marketing או כדי למצוא עבורכם את מנהל השיווק המושלם.

ומה לגבי התקציב? איך קובעים תקציב שיווק ופיתוח עסקי שיאפשר עמידה ביעדים מצד אחד ולא ייחשב להשקעה מוגזמת מדי מצד שני?

גם בשביל זה אנחנו כאן

קודם כל חשוב לעשות סוויץ' בראש: תקציב שיווק הוא לא (!) החלטה פיננסית בלבד, אלא החלטה אסטרטגית הנשענת על יעדים ומטרות קצרות וארוכות טווח, כחלק מהתוכניות השנתיות והרב שנתיות של המשרד.

צוות Robus כאן כדי לסייע למשרדכם להגדיר מטרת על, לקבוע יעדי ביניים ולבנות תכנית אסטרטגית שיווקית מלאה. רק לאחר אלו – נוכל לקבוע בביטחון מהו התקציב השיווקי שהמשרד יידרש להעמיד.

כלל אצבע מנחה בקביעת תקציב שיווק – 1%-3% מהכנסות הפירמה מדי שנה, כתלות בגודל המשרד. לרוב, התקציב בנוי מעלויות קבועות כמו תחזוקת אתר, מערכת דיוור, רשתות חברתיות וכוח אדם שכיר (במידה וכך החלטתם). את כל אלו, לצד עלויות משתנות כמו קמפיינים מזדמנים למיניהם, ימי צילום וכו' – נדע לגבש עבורכם לתקציב ריאלי, המותאם אישית לפירמה, תוך הבטחת ROI מקסימלי.