חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעול ארגוני

בעולם החדש, ובמיוחד בעולם התעסוקה ההיברידי של היום, כל ארגון מחויב להיות עם האצבע על הדופק בכל הקשור להתייעלות ארגונית. כך גם פירמות עורכי דין, שמזה זמן מה מבינות שהן חייבות להיות 'על זה' ולהתנהל כחברות עסקיות לכל דבר. זה כולל קביעת יעדים, תגמול וקידום לעובדים, פיתוח DNA משרדי ועוד.

ממש כמו בהייטק, גם עולם המשפט עובר בשנים האחרונות טלטלה בכל הקשור לגיוס עובדים איכותיים ו'תחרות על ליבו של כל עורך דין'. לכן משרדים נדרשים להשקיע רבות בתחומי הרווחה וההון האנושי וכן לקבוע מבנים היררכיים מתאימים, מסלולי צמיחה, מנגנוני תגמול כספיים לכל עובדיהן, הן ברמת דרגי מנהלה והן ברמת צוות משפטי וכוח אדם מקצועי.

הכל טוב ויפה, אבל איך עושים את זה מבלי ללכת לאיבוד בדרך?

צוות Robus עומד לרשותכם בכל עת כדי להבין קודם כל את יחסי הכוחות בשוק. אנחנו נבנה עבורכם תוכנית ייעול ארגוני שתעשה סדר בבלגן ותטמיע במשרד כולו את הדבר החשוב ביותר – עקביות. על בסיס התכנית הזו – תוכלו לצאת במסר אחיד וברור לכל הדרגים במשרד, שיבהיר מהם היעדים והמדדים בפירמה ומה הן הציפיות מכל עובד ועובדת.

העניין הוא כזה: הליך ייעול ארגוני ידרוש מהנהלת המשרד לאמץ גמישות מחשבתית רחבה, ולעיתים קרובות – לזנוח לא מעט מהעקרונות שליוו אותם במשך עשרות שנים. זה לא קל, ולא פשוט – אבל סופר הכרחי.

בדיוק בשביל זה – אנחנו פה! 

כדי שתוכלו ללחוץ על "סטופ", לתת לגורמי מקצוע חיצוניים את האפשרות לקפוץ פנימה, לאבחן את נקודות התורפה ולהפוך אותן לחוזקות ברורות שיסייעו למשרד כולו להתייעל ולעובדים, החדשים והותיקים כאחד, להרגיש באמת בבית.