חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס ייחודי לעורכי דין בנושא ניהול סיכוני אשראי

IFI Israel FInancial Instituteהמכון הישראלי לפיננסים (Israel Financial Institute) בשיתוף פעולה עם משרד Robus שמחים להודיע על פתיחת קורס מקצועי ייחודי בנושא ניהול סיכוני אשראי.

מדובר בקורס מקצועי ייחודי המיועד בין היתר לעו"ד ויועצים משפטיים ממחלקות בנקאות ופיננסים, מחלקות שוק הון, עו"ד המטפלים בנושאי מימון, אשראי וביטוח ועוד – הקורס נפתח ב- 16/11 (יום ראשון) – הקדימו להירשם.

פרטים נוספים על נושאי הלימוד והמרצים בקורס, ולהרשמה – הקליקו על עלון קורס ניהול סיכוני אשראי.

עו"ד ויועצים משפטיים למוסדות פיננסיים מהווים גורם מרכזי ומוביל בליווי עסקאות אשראי ומימון. היועץ המשפטי נמצא בכל צומת ובתהליך קבלת ההחלטות, הן מצד החברה המקבלת אשראי או מצד הגוף הפיננסי מעניק האשראי. לעיתים רבות הם אלו שמכריעים על גורל העסקה ומנהלים לא פעם משא-ומתן מורכב בשם מנהל האשראי במוסד הפיננסי. זו אחריות כבדה.

IFI Coursesעל עורך הדין להכיר תחום זה לעומק. היעדר ידע מקצועי, חלילה, עלול להביא לייעוץ משפטי העוסק בנושאים מהותיים פחות, לפספוס עסקאות, להיחשף לסיכונים מיותרים ולאי שביעות רצון מצד הלקוח.

קורס ניהול סיכוני אשראי יקנה מיומנויות וכלים פרקטיים לניהול סיכון האשראי:

  • קבלת החלטות אשראי מותאם (tailor made)
  • הערכת יכולת ההחזר של הלווה
  • זיהוי אורות אדומים בעסקה בודדת ובתיק האשראי
  • איתור נושאי חובות בעיתיים והסדרי חוב

הקורס ילווה בהתנסות פרקטית וב- case studies תוך הדגמת הנושאים הנלמדים על עסקאות אשראי והסדרי חוב בחברות במשק הישראלי. פרטים נוספים על נושאי הלימוד והמרצים בקורס, ולהרשמה – הקליקו על עלון קורס ניהול סיכוני אשראי.

אודות המכון הישראלי לפיננסים IFI (אתר- http://www.ifi-il.com)

המכון הישראלי לפיננסים מציע לימודים מתקדמים, הכשרות, השתלמויות ולימודי תעודה בסטנדרט בינלאומיים למומחים ולבכירים במוסדות פיננסיים ובתאגידים.

המכון הישראלי לפיננסים מקנה הכשרה ייחודית שתאפשר שדרוג והתאמה של המיומנויות המקצועיות של דירקטורים, מנהלים ועובדים לסטנדרטים הנדרשים. המכון פועל באמצעות מרצים מובילים בתחומם בעלי ניסיון פרקטי ומקצועי, מישראל ומחו"ל. ניתן לצפות גם בסרטון סיקור אירוע ההשקה של IFI- קישור ובנאום מייסדת IFI בערב הפתיחה- קישור.

IFI Dorit 2

הצוות המוביל של המכון הישראלי לפיננסים

הגב' דורית בן סימון- יו"ר המכון

בעלת ניסיון ניהולי ופיננסי בכיר של 22 שנים בענף הפיננסים. תפקידים עיקריים: ראש החטיבה הפיננסית ומנהלת הסיכונים הראשית ב"דיסקונט", מנכ"ל "גמולות" מקבוצת "הפועלים", מנהלת החיסכון והגמל בבנק "טפחות", ועוזרת למנכ"ל משרד האוצר. דורית מכהנת כחברה בדירקטוריון "פעילים", "כנפיים" ו"אנרג'יקס".

מר עמית לוינשטיין- דירקטור
בעל ניסיון מקצועי וניהולי של 14 שנים. מומחה למסחר והשקעות בשוק המקומי והעולמי.  תפקידים עיקריים: מנהל חדרי העסקאות: מט"ח, ריביות וניירות ערך בבנק "דיסקונט", מנכ"ל "בנימינה שוקי הון".

מר ירון רוקמן- דירקטור
בעל ניסיון של למעלה מ 25 שנה בתחום שוק ההון, הנדל"ן והתשתיות. תפקידים עיקריים: מייסד קבוצת "ספירה שוקי הון", חבר לשכת מנהלי ההשקעות בישראל, יועץ לגופים מובילים במשק ביניהם חברות ביטוח, קרנות פנסיה וחברות בת של הבנקים, הקים את קבוצת רקע. ירון משלב פעילות עסקית עם תרומה לקהילה ומלווה כחונך אישי סטודנטים ממוצא אתיופי באוניברסיטת ת"א.

הגב' סבין מרן פרנדי – מנכ"ל
בעלת ניסיון ניהולי ומקצועי של 17 שנים בענף הביטוח, עם התמחות בניהול בינלאומי של חברות ביטוח ובניהול מקומי של צוותי שיווק, מכירות, תפעול ותביעות. "תפקידים עיקריים: משנה למנכ"ל "ארכימדס גלובל בע"מ", מנהלת תחום פיתוח עסקי (חו"ל) ב"הראל השקעות בביטוח", מנכ"ל חברת "מדי-גפ" מקבוצת "מדנס.

IFI Dorit

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

רשתות משפטיות – לא טוב היות משרד עו"ד לבדו

מעשה בלקוח פוטנציאלי אחד שיש בו המון עבודה משפטית – צרות מהתחום המנהלי, צרות מהתחום המסחרי ועוד קצת צרות שדורשות התערבות ליטיגטורית דחופה. הפלא ופלא – גם עורך הדין שמולו הוא כל-כך רב גוני, שיש בידי משרדו את כל הכישורים והידע הנ"ל – מחלקה לכל תחום. כמה כיף והרמוני.

קרא עוד

קביעת שכר טרחה- גבה את התשלום המגיע לך

עו"ד רבים אינם יודעים כיצד לקבוע את גובה שכר הטרחה שהם גובים מלקוחותיהם. קביעת שכר הטרחה אינה משפיעה רק על רמת ההכנסה באופן ישיר – אלא כמובן גם על רמת המיתוג, שכן, מקובל שעו"ד הנהנים ממוניטין רב יותר וממעמד רם יותר, גובים שכר טרחה גבוה יותר, ולהפך.

קרא עוד