חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה קורות החיים שלך אומרים עליך ?‏

אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלך נוצץ, ה- Flash מככב, איורים גראפיים מתמזגים עם תמונות סטילס, ולקוחות בינלאומיים מרגישים כמו בבית בין דפי האתר המעוצב למהדרין שלך…

ואז – על מנת לדעת מיהו אותו Rain Maker העומד מאחורי המשרד, נכנסים הלקוחות לדף קורות החיים שלך. ובזה הרגע, לא פעם, כל הרושם שהצטבר עד כה אצל הלקוח הפוטנציאלי- מתפוגג לבלי שוב…

משרד Robus מתכבד להעניק מספר עצות לדף האישי של שותפי המשרד באתר האינטרנט-


  • תחומי העיסוק פירוט תחומי העיסוק המשפטיים בהם אתה עוסק, מסייע ללקוח להתמקד בשאלת המפתח- 'האם אתה יכול לסייע לי בתיק המשפטי שלי'. אתם עוסקים בכמה תחומים ? ציינו את המרכזיים שבהם, כולל הפנייה (קישור) לתחומי העיסוק הספציפיים באתר האינטרנט של משרדכם. ברם, יש לזכור כי רישום יתר של תחומי עיסוק, לא יביא להכרה כי אתם 'סופר-עו"ד' אלא להבנה כי אתם 'מתפזרים'.
  • פרטי יצירת קשר להבדיל מציון מספר הטלפון הכללי של המשרד, ציינו את הדוא"ל שלכם ולא את הדוא"ל הכללי בפרטי יצירת הקשר בעמוד האישי שלכם באתר. הלקוח רוצה להגיע אליכם, לעיניכם. גם אם תעבירו את הטיפול לאחר מכן לעו"ד שכיר או למתמחה, אפשרו ללקוח להגיע אליכם ישירות, ולו בתחושה.
  • תמונה שווה אלף מילים החליפה יוצאת מהארון רק בהזדמנויות חגיגיות, ואולי משרדכם אינו מהווה רקע הולם לצילום פורטרט… אך עדיין – זה הזמן לחליפה ועניבה, הברשת השיער, מציאת רקע הולם והכנסה של תמונה מכובדת של עורך דין מן המניין לאתר. ראוי ורצוי להסתייע בשירותיו של מעצב גראפי ל- touch הסופי. כך, ובעלות נמוכה מאוד, מקבל הלקוח דרך התמונה הנשקפת אליו מהאתר את התחושה הרצויה- שלפניו עומד עורך דין מן המניין, המקרין בטחון ומקצועיות.
  • צא מהשגרה טקסט קורקרטי העוסק בניסיון המשפטי שלכם הוא מה שהלקוחות יודעים שימצאו בדף קורות החיים שלכם, אבל מדוע לא 'לתבל' מעט את הטקסט ? הוסיפו אנקדוטה מחייכם, הוסיפו תחום עניין נוסף או ציון עובדה שתסייע ללקוחות להכיר אתכם טוב יותר או להתחבר אליכם במישור הרגשי- החל מתחביבים, דרך מספר הילדים וכלה בפעילות בעמותה מסוימת. דרך נהדרת ל- Small Talk ולשבירת הקרח בפגישות ראשונות.
  • העולם הפך חברתי הגיע הזמן להשתמש ברשת החברתית העונה לשם- LinkedIn. למי שלא התחבר לאינטרנט בשנים האחרונות, מדובר ברשת חברתית עסקית המהווה קרקע פורייה לשיתופי פעולה, איתור לקוחות פוטנציאליים ועוד. הכניסו קישור לדף האישי שלכם ב- LinkedIn, על מנת לאפשר ללקוחות להצטרף לרשת שלכם ובנוסף, מקום המאפשר ללקוחות שלכם לקרוא פרטים נוספים עליכם ועל המשרד, שאינכם חשים בנוח להכניס לאתר האינטרנט המשרדי.
  • קבוצת ביקורת שלב אחרון. סיימתם לעבוד על הדף האישי ? שלחו אותו לקבוצת הביקורת שלכם, כמה חברים טובים ובני משפחה, שלא יהססו להעביר ביקורת קטלנית על מנת לשפר ולטייב את הנתונים.

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין