חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדריך הדירוג 1000IFLR לשנת 2021 – מה נשתנה?

השבוע פתח מדריך הדירוג הבינלאומי 1000IFLR  את עונת המחקר לדירוג של שנת 2021/2022.
1000 IFLR הינו מדריך דירוג בין לאומי אשר מדרג כיום משרדי עורכי דין בישראל בשמונה תחומים מסחריים מסורתיים בעיקרם: Banking, Capital markets : Equity, Capital markets : Debt, M&A, Project finance, Project Development,  Investment funds, Restructuring and insolvency
מועד ההגשה של הדירוג הינו ביום 26 לפברואר 2021על מנת להיכלל בדירוג, על משרד עורכי דין להגיש שאלון, המפורט באתר המדריך, לצד רשימת ממליצים.

בהסתכלות על השאלון בהשוואה לשאלון של שנה שעברה ניתן להבחין במספר שינויים מרכזיים:

  • השנה בחר הגוף המדרג להוסיף סעיף סל בו על הפירמה לציין שותפים אשר מונו לשותפות החל מתחילת שנת 2018, המהווים מעין "כוכב עולה" תחת פרקטיקה זו. שאלה זו נועדה לזהות ולתת ניקוד עודף למשרדים בהם יש חשיבה על העברה בין דורית ולכן יש חשיבות למענה ולשיקוף הדרך בה המשרד מקדם את צוות עורכי הדין העובדים בו.
  • בנוסף, בדומה למדריכי דירוג בינלאומיים אחרים וטרנדים עולמים, הוסיף המדרג שאלה באשר לגיוון האתני במשרד בקרב מועסקיו, בחתך רוחבי של המחלקות. הכוונה למתן מידע לגבי גיוון מצד המעסיק מבחינת גיל, מין (ושיוך מיני), גזע, מוצא ומוגבלות של המועסקים במשרד.
  • כמו כן, ישנה שאלה כללית בה נדרשים לפרט מידע אודות המשרד. בשנה שעברה השאלה נכתבה בצורה פתוחה עם שורה של נושאים מומלצים לציין ואילו השנה השאלה חולקה ומוקדה לכמה שאלות משנה שמתבקשת תשובה עבורם. נדגיש לדוגמא אחת מהן – בקשה לסטטיסטיקות של המשרד בעסקאות. כיוון שהשאלה נכתבה בצורה כוללנית היא מאפשרת מתן מידע מחמיא וזו ההזדמנות שלכם לבלוט! לציין לדוגמא אחוזי הצלחה בתיקים, אחוזי לקוחות חוזרים וכל סטטיסטיקה מחמיאה אחרת.
  • בשאלון יש לציין לפחות 20 דוגמאות לעסקאות שהמשרד טיפל בהן מתחילת השנה האזרחית (מתחילת ינואר 2020) ועד היום. חלק זה הוא החלק המהותי ומשפיע רבות על הדירוג. גם בחלק זה נערכו מספר שינויים בשאלות על מנת למקד את ממלא השאלון למסירת המידע כמה שניתן בצורה מדויקת, על מנת שהסוקר יוכל להבין את מהות העסקה וההתנהלות המשפטית בה.
    לדוגמא – השנה הושם דגש על עסקאות הנערכות בכמה מרחבי שיפוט ומדינות ובשאלות על כך נתבקש פירוט האם המשרד הוא המייצג הראשי בישראל ועוד. עוד דגש הוא בסוג הטיפול המשפטי מבחינת מורכבות, חדשניות "ותקדימיות". 

לסיכום, נציע להתעמק ולהשיב על השאלות בצורה מלאה ומקיפה  ובתוך כך להגדיל  את סיכוייכם להופיע באחד ממדריכי הדירוג הבינלאומיים המוכרים בעולם המשפטי.
לשאלות וסיוע נוסף ניתן גם לפנות למשרדנו בכתובת דוא"ל ישירה לגב' שירה קוריס-ורניק, מנהלת פעילות הגשות למדריכי דירוג: shira@robus.co.il

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

טיפים משולחן העורכת של מדריך הדירוג Chambers – הדרך להגשה מוצלחת

שוק עריכת הדין נמצא כיום במצב מאתגר ותחרותי יותר מאי פעם, בישראל כמו גם בעולם כולו, ובפני משרדי עו"ד עומדת כיום האופציה להעניק שירותים משפטיים גם אל מעבר לים – לשוק הגלובאלי – ולספק שירותים על פני אזורי זמן שונים.

קרא עוד