חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדירוג המלא- דירוג משרדי עורכי הדין של דאנס 100 לשנת 2012

קבוצת ‏D&B‏ פרסמה את דירוג האיכות של משרדי עורכי הדין לפי תחומים שונים (תחומי נישה) לשנת 2012. ‏מספר תחומי הנישה ממשיך לעלות, והשנה מדובר בתוספת של 2 תחומי נישות- הסדרי חוב וקרנות השקעה, ‏שהתווספו סה"כ ל- 28 נישות (לעומת 26 בשנה שעברה).‏ הדירוג המלא – בהמשך פוסט זה.

כפי שמדווחת קבוצת ‏D&B‏: "שנת 2011 הייתה שנה בה חלו כמה מיזוגים בולטים במשרדי עורכי הדין. המיזוג ‏הדרמטי בין משרד עורכי הדין גולדפרב, לוי, ערן, מאירי, צפריר לבין מ. זליגמן, הוליד את משרד עורכי הדין ‏הגדול בארץ – גולדפרב זליגמן עם 216 עורכי דין. מיזוגים נוספים שנרשמו במהלך השנה הם המיזוג של יולוס ‏אלישע וליפא מאיר וכן המיזוג של איתן מהולל ושדות. תהליכי הצמיחה של המשרדים הגדולים מעיד על הצורך ‏בשוק, המשרדים הופכים ל- ‏one stop shop‏ ובכך עונים על כל צרכי הלקוח".‏

ולפני הדירוג עצמו, משפט על המתודולוגיה– הדירוג נקבע על סמך מכלול נתונים וביניהם: שאלון דירוג הכולל ‏תיקים‎ ‎מהותיים, לקוחות, עורכי הדין העוסקים בתחום, ותק עורכי הדין, מידע אודות‎ ‎פסקי דין תקדימיים ועוד. ‏המוניטין בשוק של כל פירמה נבדק על ידי שיחות‎ ‎וראיונות עם מובילים בתחום ולקוחות בולטים. בכל נישה ‏מדורגים המשרדים לפי קבוצות איכות- המשרדים המובילים (טיר 1), הבולטים (טיר 2) והידועים (טיר 3).‏

להלן הדירוג המלא של משרדי עוה"ד על פי ‏Duns 100‎‏ לשנת 2012:‏

מדריך הדירוג דאנס 100 - ישראל

מדריך דירוג עורכי דין דאנס 100

מדריך דירוג משפטי עורכי דין דאנס 100דירוג D&B עורכי דין

מקור – אתר קבוצת D&B, דיווח אודות משרדי עורכי הדין המובילים לפי תחומי פעילות 2012. קישור לסיקור המלא.

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

סיקור מדריך הדירוג צ'יימברס גלובל לשנת 2021 – ניצני שינוי באופק

מדריך הדירוג המשפטי הבינלאומי Chambers Global פרסם את הדירוג השנתי שלו, והשנה – עושה רושם כי מדריך הדירוג עושה שינויים – לא רבים אמנם – אך עדיין – מבצע שינויים, לרבות כניסה של לא מעט תחומים חדשים ומשרדים בגודל בינוני – ואף משרדי בוטיק.

קרא עוד

דירוג משרדי עורכי הדין בישראל של מדריך הדירוג הבינלאומי IFLR לשנת 2019

אחת לשנה, עולות בעיתונות הכלכלית כותרות בדבר דירוג הגודל של משרדי עוה"ד. ברמת השיח היום-יומי, ציבור עורכי הדין אף הוא נוטה להתייחס למשרדי עורכי דין על פי גודלם. אם כך, מה הוא וכיצד מוגדר משרד "גדול"?

קרא עוד