חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארגון הליגל מרקטינג הבינ"ל ‏PSMG‏ מודיע על כניסה לישראל ושיתוף פעולה עם משרד הליגל מרקטינג הישראלי ‏Robus

אחד מארגוני ה- Legal Marketing (פיתוח עסקי למשרדי עו"ד) המובילים בעולם – PSMG, מבצע מהלך כניסה דרמטי לישראל ומכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם משרד הליגל מרקטינג הישראלי – Robus.

PSMG Logo - Robus

משרד רובוס מצטרף למארג הקשרים היוקרתי של רשת הפיתוח העסקי הבינלאומי ויהווה נציגות רשמית של הארגון בישראל. ארגון PSMG מקיים כיום רשת ענפה של חלופת ידע ושיתוף פעולה בינלאומי, ובנוסף לפעילות החדשה בישראל מחזיק בנציגויות בארה"ב, מספר ממדינות אירופה, אוסטרליה ואף דובאי.

ההודעה על שיתוף הפעולה מגיעה בעיתוי חשוב בעבור סקטור עריכת הדין הישראלי, לאור השינוי החקיקתי שחל בשוק לפני כשנתיים, שפתח הלכה למעשה את 'השערים המשפטיים' של ישראל לפירמות עו"ד זרות המעוניינות לפעול בישראל.

מאז אותו תיקון, השוק הישראלי חווה התעניינות הולכת וגוברת מצד משרדי ענק בינלאומיים המעוניינים להרחיב את פעילותם בארץ, בעיקר אלו המתמחים בהיי-טק וביו-טכנולוגיה.

——————————————————————-

 מוסיף מייסד משרד Robus, עו"ד זהר פישר: "אנו מבקשים לחזק את מעמדה של ישראל כמעצמה משפטית בינלאומית אשר מהווה מטרה עבור חברות זרות המחפשות להתרחב לאפיקים חדשים וכן ליצור פורטפוליו לקוחות מתוחכם וחדשני. אנו מאמינים שעל ידי יצירת שיתוף הפעולה הרווחנו ידיד יקר בעל פלטפורמת ידע רחבה ומעשית אשר בתמורה, יעניק לחברי PSMG את ההזדמנות ליהנות מרשת הקשרים המקומית הענפה של המשרד תוך היכרות העומק שלנו בתהליך הכניסה לשוק המשפטי הישראלי".

 הגב' גייל ג'אפה, שותפה מנהלת של ארגון PSMG מוסיפה: "PSMG ומשרד Robus חולקים חזון משותף בדבר פיתוח והרחבת השירותים המקצועיים ברחבי העולם בתחום השיווק והפיתוח העסקי תוך יצירת קשרים אסטרטגיים בינלאומיים. PSMG ממשיכה בכל עת לחקור שווקים חדשים, להרחיב את שיתופי הפעולה הבינלאומיים וכן לחזק את נציגיה. אני מאמינה שלישראל יש שוק משפטי מתפתח ותוסס ועל כן אנו שמחים לקבל לשורותינו את משרד Robus בתור שותף מקומי".

——————————————————————-

דיווח עיתון 'כלכליסט' מתאריך 4/11/2014, במדור המשפטי

Calcalist- PSMG - Robus Legal Marketing 4-11-2014

——————————————————————-

 

אודות PSMG (אתר- http://www.psmg.co.uk)

PSMG Logo - RobusThe Professional Services Marketing GroupPSMG הנו ארגון בינלאומי השואף לקדם חינוך והכשרה בתחום השיווק והפיתוח העסקי וזאת על ידי קיום פורום פתוח להחלפת מידע ורעיונות חדשניים לחברי הארגון ובכך לשפר את איכות השיווק ולעודד שיווק איכותי המבין לעומק את הפן המקצועי והפונקציות השונות של עולם העסקים.

PSMG מנוהל על ידי הגב' גייל ג'אפה, האמונה על שיתופי פעולה אסטרטגיים וכן הובלה ופיתוח כלל האלמנטים העסקיים של הארגון ושותפיו הבינלאומיים.


אודות Robus (אתר- http://www.robus.co.il)

ROBUS new smallמשרד Robus הינו משרד הפיתוח העסקי לעורכי דין הגדול והמוביל בישראל. המשרד מלווה משרדי עורכי הדין המובילים בישראל  ומספקת עבורם קשת רחבה של שירותי "ליגל מרקטינג" (Legal Marketing), פיתוח עסקי וייעוץ אסטרטגי.

בנוסף, מתמחה משרד Robus בנושאי ייעוץ ופיתוח עסקי למשרדי עורכי-דין זרים המבקשים להתרחב לשוק הישראלי.

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

שנה טובה 2019

דברים שלא ידעתם על הרימון
(1) הגיע לאזור ישראל לפני כ- 4,000 שנה
(2) בכל רימון יש למעלה מ- 600 גרעינים קטנטנים
(3) גרגרי רימון בפנים זה כואב, ולא יורד בכביסה
לא מאמינים? מוזמנים להקליק על ברכת ה- 'שנה טובה' שלנו… 😄
שנה טובה גדולה מכל משפחת רובוס ולאופלקס!

קרא עוד

ניוזלטר למשרדי עורכי דין – איך לעשות את זה נכון?

ניוזלטר מקצועי הוא אחד מהכלים השיווקיים המרכזיים של משרדי עורכי דין. ניוזלטר שעוצב ונעשה נכון מהווה כלי אפקטיבי לשמירה על קשר והעברת מידע ללקוחות קיימים, לבניית מוניטין של המשרד בתחומים בהם הוא עוסק, וכמובן – למשיכה וגיוס של לקוחות חדשים.

קרא עוד