חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיתופי פעולה

אמרי לי מי הלקוחות שלך – ואגיד לך מי את.

אחת ההחלטות החשובות שמשרד צריך לקבל על מנת להתבסס כשחקן משמעותי לאורך זמן היא לקבוע מיהם הלקוחות הפוטנציאליים אליו הוא מכוון. רק לאחר הגדרה מדויקת של קהל היעד שלכם, ניתן יהיה לאפיין אותם לקבוצה ובהתאם למאפייניהם לבנות אסטרטגיה שיווקית. 

משת''פים, אבל מהזן הטוב!

קידום שיתופי פעולה היא אחד מהכלים החשובים בארגז הכלים של Robus. הרעיון הוא פשוט: כדי להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים של המשרד שלכם – נקדם ונתאם שיתופי פעולה עם גופים שונים במשק (להלן 'המשת"פים הטובים'). אלו נועדו לבסס את המשרד בתודעת קהל היעד שאליו הוא שואף להגיע, כשהיבט נוסף הוא מיצוב תודעתי באופן חוצה מגזרים עסקיים.

אנחנו יכולים לעשות את זה הודות לרשת קשרים ענפה שטיפחנו לאורך השנים עם בכירים במשק הישראלי: לשכת עורכי דין, ארגון היועצים המשפטיים הפנימיים (ACC ישראל), לשכת רואי החשבון, משרדי תקשורת ויחסי ציבור, אנשי עסקים, יועצים עצמאיים ועוד. רשת הקשרים הזו, בצירוף ניסיון עסקי ויזמי מוכח, מקנה לנו את היכולת להגות ולקדם פרויקטים פורצי דרך, לרווחתם של לקוחותינו והסביבה העסקית בישראל.

 

בשורה התחתונה: מדובר בכלי תומך אסטרטגיה שיווקית שמטרתו למצות ככל שניתן את הפוטנציאל העסקי הגלום במשרד. כך, הלקוחות שלכם ירוויחו לא רק את הניסיון המשפטי שאין לערער עליו, אלא גם את החיבור למגוון מקבלי החלטות במשק!