אז הקמתם משרד לתפארת: עם שותפים בעלי שם, שכירים תותחים ומלאי מוטיבציה (ותחת לשבת עליו) ואנשי מנהלה תקתקנים שעושים את כל ההבדל.
מצאתם חלל בלוקיישן מרכזי, השקעתם בעיצוב ובמכונת קפה מושלמת.
רק דבר אחד: הלקוחות… מה איתם?
זהו בדיוק תפקידו של מנהל השיווק והפיתוח העסקי – פונקציה חדשה שהחלה להופיע במשרדים הגדולים איפשהו בתחילת שנות ה- 2000 בישראל, וקצת לפני כן מעבר לים.
המגמה הזו תפסה תאוצה עד שהיום, בזמן ששוק המשפט בישראל הוא השוק הצפוף והעמוס בעולם והתחרות בין המשרדים מגיעה לשיא, כבר ברור שמדובר בתפקיד שהוא מאסט בכל משרד.