אתר האינטרנט של המשרד הוא תעודת הזהות שלו!
האתר הוא התחנה הראשונה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המפגש הראשון עם אלו לא נעשה בלובי במשרד, לא באולם המשפט עצמו ולא במסדרון – אלא בדף הבית שלכם.
שם (בדף הבית), הלקוחות לא בוחלים באמצעים ומעמידים אתכם לחקירה נגדית ללא רחמים, בעת החיפוש אחר המשרד הנכון בשבילם. זה אומר שהאתר שלכם צריך לשדר בדיוק (אבל בדיוק) את מה שהמשרד מייצג, את הערכים שלו ואילו שירותים הוא מציע.
מלבד הלקוחות הפוטנציאליים – האתר הוא גם אמצעי מרכזי למשרד לעדכון הלקוחות הקיימים, לגיוס עובדים חדשים וכן – גם למיתוג מעסיק.
לונג סטורי שורט – הקמת אתר אולי נשמעת משימה פשוטה יחסית – אבל אין דבר יותר קשה ומייסר מלכתוב על עצמך. לכן, משרדי עורכי דין וראיית חשבון שהשכילו להשקיע בעניין הזה ולהקים אתר תדמית איכותי, אשר נבנה בצורה מקצועית, הצליחו למצב את עצמם כמשרדים מובילים, יוצרי תקדימים, מקצוענים, חדשניים ושירותיים, ובכך למעשה לשכנע גם לקוחות "מתנדנדים" שהבחירה בהם היא הבחירה הנכונה, היוקרתית והאיכותית.