כעורכי דין כמו עורכי דין – אנחנו מאוד אוהבים מילים.
אבל שלא כמו עורכי דין – אנחנו משתמשים בהן באופן שונה לגמרי.
בעוד שבעולם המשפט נהוג להאריך (ולפעמים להאריך מאוד) במילים ובתיאורים כדי לקלוע בול ולהבטיח שמה שרציתם להגיד לא ישתמע לשני פנים, בכתיבה שיווקית המשחק הוא הפוך לחלוטין. אצלנו, העיקרון המרכזי הוא Less Is More – 'לכתוב פחות – להגיד הרבה יותר!'.
תחשבו על זה כרגע: גם הלקוחות שלכם, כמו כולנו, מבלים מדי יום שעות על גבי שעות מול המחשב. הם גוללים בפיד אינסופי ונחשפים לעשרות ואפילו למאות (!) מסרים שיווקיים ביום. ובמציאות כזו – יש לכל מפרסם הזדמנויות בודדות בלבד ללכוד את תשומת הלב של הקורא.
ממש כפי שנדרשת חשיבה משפטית לצורך עריכת כתב טענות מוצלח, כך גם נדרשת חשיבה שיווקית לצורך כתיבת תוכן שיווקי חד וקולע למטרה, כזה שיצליח להביא לידי ביטוי את היתרונות הייחודיים של המשרד ולבדל אותו משאר עורכי הדין המתחרים בו (וברוך השם – לא חסר).