חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וועדת האתיקה התירה פרסום כתבות מהתקשורת – עדכון 'חם' מהשטח

ethics lawביום חמישי ה- 27/11/2014 פרסמה ועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין עדכון קצר אך אקוטי בתחום האתיקה המקצועית. מעתה ואילך, מותר לעורכי דין לפרסם כתבות מהעיתונות, תוך קבלת אישור מהוועדה כי הפרסום עומד בכללי הפרסומת, באתר המשרד שלהם.

ועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין, הינה הגוף הארצי האמון על מגוון נושאים, ומתוקף תפקידה – בין היתר – אחראית על פרסום הנחיות שונות המתעדכנות לאור רוח התקופה והשינויים הטכנולוגיים החלים בעולם השיווק והפרסום.

מדובר בשינוי תפיסה משמעותי לעומת כללי העבר אשר – ניתן לומר – "סנדלו" עורכי דין רבים מלמנף את החשיפה התקשורתית לה זכו, או אם ננסח זאת אחרת – שינוי תפיסה שגורם לעורכי הדין להמשיך ולפרסם בצורה בה פרסמו עד כה – אך ללא 'חרב' וועדת האתיקה מעל צווארם. כעת, לאחר קבלת האישור המיוחל, ניתן יהיה לפרסם כתבות תקשורתיות באתר האינטרנט של משרד עורכי-דין.

יש אשר יאמרו כי עצם עדכון האתיקה הנוכחי, אשר מאפשר לעורכי דין בעלי פרקטיקה צנועה לזכות לחשיפה משמעותית, נותן מקום לפתיחת השוק לתחרות הוגנת יותר. מדוע? ובכן, ידוע לכל כי הופעה בתקשורת יכולה להיות מקדם פיתוח עסקי משמעותי אשר מביא לקוחות באופן אפקטיבי.

כעת יוכלו משרדי עורכי דין באשר הם, גדולים, בינוניים וקטנים כאחד,  ליהנות ולקטוף את פרי עמלם אשר קיבל ביטוי בתקשורת ולזכות בחותם איכות בדמות הצגת הפרסום באתר המשרד שלהם.

ולציבור משרדי עורכי הדין, הקריאה אינה משתנה – הגיע הזמן לשנס מותניים ולהפנות זמן ומשאבים בשיווק וכתיבה בתקשורת. החשיפה הרחבה אשר השקעה זו יכולה להניב עבורכם תהיה מנוף פיתוח עסקי יקר ערך בעתיד אשר ישרת אתכם בתחומים רבים, הן בפיתוח הפרקטיקה הראשית של המשרד והן בהרחבת הפעילות לענפים אחרים.

ethics israel law firmככלל, עו"ד נתונים למגבלות אתיות רבות וזאת לאור הכללים הקפדניים של ועדת האתיקה בשילוב האכיפה הנמרצת שהיא מפעילה על כבוד המקצוע. משרדנו מתמחה במתן ייעוץ שיווק תוך הבנה מעמיקה של כללי האתיקה השונים וזאת תוך התעדכנות מתמדת בכל החידושים הרלוונטיים לעולם הפרסום האינטרנטי המתפתח.

את ההחלטה המלאה של וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין מיום 27/11/2014 ניתן לראות באתר לשכת עורכי הדין בקישור הבא: http://www.israelbar.org.il/article_inner.asp?pgid=200604&catid=58

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

ניוזלטר לעורכי דין – על שיפור אחוזי פתיחת הניוזלטר ויעילות הפורמט

ניוזלטרים הם אחד מכלי העבודה החשובים של חברות מסחריות בעולם הדיגיטלי, ובפרט של משרדי עו"ד. היכולת להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים "במכה אחת" ללא צורך לשלם על פרסום בדרכים הקונבנציונאליות הופכת את הפורמט לאטרקטיבי עבור משרדים רבים.

קרא עוד