חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרוץ אחר הגלימה \ גלובס- מדד המותגים

חן מענית בראיון עם עו"ד זהר פישר, יולי 2015

"עבודת המיתוג כוללת גם עבודה פנימית, יצירת סביבת עבורה טובה ותנאים טובים במשרד. אם עורך דין צעיר בפירמה מרוצה מעבודתו, הוא יספר על כך לחבריו, שירצו אף הם לעבוד בחברה, והוא גם יביא לגיוס לקוחות חדשים״.

לצפייה בראיון המלא לחץ כאן

קראתם עד כאן? הנה עוד כמה מאמרים שיכולים לעניין

ריחות של שינוי – מה חדש בעולם עריכת הדין

בעולם שבו שירים נכתבים על ידי בינה מלאכותית, שירות לקוחות ניתן על ידי בוט מתוחכם ונראה שמקצועות שלמים עתידים להתייתר מאיוש אנושי, אי אפשר שלא לתהות… הבינה המלאכותית, חבר או אויב?

בשנת 1989 מתיישבת סוזן רארידון נמברט' (ממייסדי חברת LawVision  ויועצת מובילה בניהול פרויקטים, קבוצות עבודה ומנהיגות במשרדי עורכי דין) יחד עם שותפים נוספים לכתוב מאמר עבור לשכת עורכי הדין האמריקאית

קרא עוד